Termeni și condiții
1. Dispoziții introductive
Acest site este proprietatea Lingua Franca S.R.L. – Centrul de comunicare lingvistică și de învățare a limbii engleze.
Prin accesarea acestui site, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare. În cazul în care, una din condițiile acestui document se dovedește a fi nulă sau nevalidă, toate celelalte puncte rămân valabile și perfect aplicabile.
Noțiuni
Prestator – Lingua Franca S.R.L. – Centrul de comunicare lingvistică și de învățare a limbii engleze.
Utilizator – persoana fizică sau juridică, care și-a exprimat acordul cu termenii și condițiile prezentate în această pagină.
Servicii – predare a limbii engleze.
Conținut – toate informațiile de pe site care pot fi vizualizate și accesate de fiecare utilizator, dar și e-mail-urile pe care le primiți din partea noastră – promoții, noutăți, detaliile pentru curs.
2. Proprietate intelectuală
Lingua Franca S.R.L. – Centrul de comunicare lingvistică și de învățare a limbii engleze este proprietarul tuturor informațiilor de pe site. Vă atragem atenția că utilizarea elementelor distinctive ale mărcii Lingua Franca sau ale partenerilor și/sau clienților acesteia, existente pe site, se vor penaliza conform legislației în vigoare a Republicii Moldova.
Reproducerea parțială sau totală, a site-ului, pe suport fizic sau electronic nu este permisă, decât cu acordul în scris al furnizorului.
În condițiile în care considerați că un anumit conținut aflat pe site-ul www.linguafranca.md încalcă drepturile dumneavoastră personale, sunteți rugat să trimiteți un e-mail la info@linguafranca.md cu drepturile încălcate, pentru a permite administratorilor site-ului să acționeze conform prevederilor legale privind comerțul electronic.
3. Datele de contact
Centrul de comunicare lingvistică și de învățare a limbii engleze Lingua Franca publică pe site datele complete și corecte de identificare și de contact.
Utilizatorul completează integral formularul de achitare online și astfel este de acord să pună la dispoziția prestatorului datele și informațiile sale personale, de contact și datele despre cardul bancar cu care va efectua achitarea.
Accesarea site‐ului de către utilizator și furnizarea datelor personale și a informațiilor de contact, semnifică acordul acestuia de a primi e-mailuri informative și comerciale, notificări și apeluri de confirmare din partea prestatorului, în legătură cu serviciul solicitat și efectuarea achitării on-line.
4. Modalitatea de plată
Utilizatorul va accesa butonul Achitare online și va completa formularul cu informația solicitată.
Plata va putea fi efectuată online, cu cardul Visa sau Mastercard.
În alte situații, achitarea o puteți efectua și prin transfer direct de pe card pe contul bancar al firmei noastre, în orice valută. Aici, vă atragem atenția că, veți suporta un comision interbancar pentru care nu avem niciun control și nu beneficiem de el. Valoarea comisioanelor și tarifelor interbancare nu poate fi restituită, pentru că acestea sunt reținute de băncile intermediare și nu ajung în contul companiei noastre.
Procesarea datelor de pe card are loc în mod automat, de către sistemul băncii către care se face achitarea. Site–ul nostru nu stochează niciun fel de date și informații personale cu care vă înregistrați și faceți achitarea.
În cazul persoanelor juridice, plata o puteți efectua în baza facturii fiscale întocmită de către departamentul financiar.
Îndată cum primim confirmarea despre achitarea cursului, vă vom contacta cu privire la comunicarea detaliilor despre curs și livrarea serviciului dorit de dumneavoastră.
5. Rambursare plăți
În cazul în care Utilizatorul se retrage de la un curs, cu mai mult de 5 zile anterior datei de începere a cursului, sumele avansate vor fi înapoiate integral plătitorului. Utilizatorul urmează să notifice în formă scrisă Prestatorul despre intenţia de a se retrage de la curs.
În cazul în care Utilizatorul se retrage de la un curs, cu mai puțin de 5 zile anterior datei de începere a cursului respectiv, sumele avansate vor fi înapoiate în proporţie de 50% plătitorului. Utilizatorul urmează să notifice în formă scrisă Prestatorul despre intenţia de a se retrage de la curs.
În cazul în care Utilizatorul se retrage de la un curs, cu mai puţin de 3 zile anterior datei de începere a cursului respectiv, sumele avansate nu vor fi înapoiate plătitorului. Utilizatorul urmează să notifice în formă scrisă Prestatorul despre intenţia de a se retrage de la curs.
În cazul în care Utilizatorul nu este satisfăcut de calitatea cursului de instruire, acesta urmează în timp cât mai scurt, dar nu mai târziu de 3 zile din momentul constatării necorespunderii calităţii prestate, să notifice în formă scrisă directorul executiv despre necorespunderea calităţii cursurilor de instruire. Notificarea relevantă din prezentul acord, urmează a fi formulată în formă scrisă, cu indicarea cât mai detaliată a pretenţiilor înaintate.
Returnarea valorii contractului, din inițiativa prestatorului, poate avea loc în cazul în care se dizolvă grupa pentru care a făcut plata Utilizatorul, din motiv că numărul participanților înscriși la instruire este insuficient pentru o nouă grupă.
6. Politica de confidenţialitate
Siguranța și confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal, precum și informarea corectă și completă despre colectarea și prelucrarea datelor este responsabilitatea noastră și vă asigurăm că ne îndeplinim aceste atribuții cu maximă atenție. În același timp, vă aducem la cunoștință că în activitatea pe care o desfășurăm, ne bazăm în principal pe prevederile legale ale Regulamentului General de Protecție a Datelor (EU) 2016/679 („GDPR”) și Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal.
Lingua Franca S.R.L. utilizează instrumente necesare care asigură securitatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal, oferite de către utilizator, prin intermediul acceptării termenilor și condițiilor.
Pentru efectuarea de rambursări, vă rugăm să ne adresați la:
MD-2012, Chișinau, Moldova, str. A. Pușkin 26, et. 4
Platforma noastră online funcționează 24/7